Kreta 2002

Posadka Yacht Cluba Skipper - Sašo Meden, Dejan Šarman, Janez Šajt, Branko Šorgo in Borut Pleteršek se v sredo zvečer 17.04.2002 odpravljamo iz Dubrovnika na jadranje, katerega cilj je obiskati Kreto, Kiklade in obpluti Peloponez. Načrtovana pot z 34 čeveljsko jadrnico IHTA po potekala Iz Dubrovnika mimo Krfa in Jonskih otokov, vzdolž zahodne obale Peloponeza do Hanie na Kreti, predvidoma brez postanka. Ta etapa je najdaljša in meri cca 540 NM. Od Hanie nas bo pot vodila do Irakliona, kjer imamo predviden naslednji postanek. Nadalje si bomo ogledali Kikladske otoke: Nea Kameni, Santorini, Strongilo, Paros, Antiparos, Delos, Mikonos in Siros. Od Kikladskega otočja bomo pot nadaljevali skozi Korintski kanal, se ustavili v Delfih in izpluli v Jonsko morje. Na poti nazaj se bomo ustavili še na Krfu in, če bo čas dopuščal, pred tem še na Paxosu. Jadranje bomo zaključili v Dubrovniku. Celotna pot meri približno 1400 NM, za kar nameravamo porabiti 17 dni.
Pot boste vsi zainteresirani lahko spremljali na tej spletni strani, kjer bo naša pozicija dnevno ažurirana, dodano pa bo kratko sporočilo posadke.

Zahvaljujemo se sponzorjem, ki so nam v materialu ali finančno delno pomagali pokriti stroške.

Posadka v Dubrovniku

S poti na katero so se podali 17.4. ob 17:00 so si sledila naslednja kratka sporočila:

19.4. ob 1:58: Smo v Grčiji. Jadramo mimo otoka Othonoi (pozicija 39.51N, 19.20E). Veter NW 4 bf. Brez pripomb.

Krf - prvi večji Grški otok na poti - postanek je načrtovan šele na povratku

19.4. ob 14:19: Kičasti veter, spinaker, 6,8 do 7,8 vozla hitrosti. Smer vetra: NW, moč 3-4 bf. Še 270 milj do Hanie. Lep pozdrav!

19.4. ob 17:16: Minilo 48 ur. 280 navtičnih milj, od tega 30 na motor. Veter W 4 bf. Smo 23 milj severno od Kefalonie.

21.4. ob 11:50: Jadramo proti Hanii. Veter NE 4 do 5 bf. Preliva barko. Še za konec malo pizdarije. Večarj smo dobili tuno, pa nam je s spojlerja v vodo padla. Trenutno smo še 35 milj NW od Hanie.

*********************

Kratkim sporočilom sledi izčrpnejši mail poslan s Krete:

Od: manolis vranas [vrolis@yahoo.com]
Poslano: 22. april 2002 13:03
Za: info@yacht-club-skipper.si
Zadeva: Kreta je padla

Pozdrav vsem clanom(icam) in ostalim simpatizerjem(kam) jadranja

Javljamo se iz Hanie(kreta), kamor smo pripluli po tocno 4 dneh jadranja. Imeli smo neverjetno ugoden veter W-NW.

V Hanii smo si malo odpocili ob grski hrani in vinu. Ker pa sreca ne traja dolgo nam sedaj piha meltemi 5+ Bf in ne moremo po nacrtovani poti. Verjetno bomo Iraklion videli iz kopenske strani (avtobus), potem pa, (ce bo veter padel) odrinili direktno na Santorini.

Pozdravljamo zene, dekleta, ljubice, otroke in ostale kopenske zapeckarje (vkjlucno z ateji in mamami). Poseben pozdrav velja nasim sponzorjem.

Se se kaj oglasimo (upamo vsaj).

Pozdrav od posadke Ihte

*********************

nato pa spet krajša sporočila:

22.4. ob 17:30: Meltemi padel. 17:15 zapustili Hanio. Smer Iraklion.

Luka v Iraklionu

23.4. ob 10:29: Pristali ob 5:00 v Iraklionu. Popoldan smer Santorini. Delno oblačno. Veter N, slab.

24.4. ob 7:20: Ob 7:00 pristali na Santoriniju. Sledi ogled otoka s taksijem.

Santorini

25.4. ob 8:12: Šli smo s Santorinija ob 20:30, pristali v Parosu ob 8:00. Vlovili Palamido. Veter slab severni. Mrzlo ko pes.

Paros

25.4. ob 16:34: Bili smo zelo pridni in smo naredili 5 milj iz Parokije v vasici Naousa, kjer bomo tudi prespali.

Delos

26.4. ob 14:41: Po ogledu Delosa pristali na Mykonosu.

Mykonos

26.4. ob 17:15: Smo kapitanovi gosti na križarki Crown Odyssey.

26.4. ob 17:24: Aja! Ima 190 m, 450 posadke, 1050 gostov + 5.